Naprawy elementów plastikowych

W technologii SPOT z wykorzystaniem systemów HBC zastosowane zostały pigmenty PPG Auto Refinish. Cały proces technologiczny opiera się na idei, iż każdą kwalifikującą się do technologii SPOT naprawę możemy skutecznie zrealizować z pominięciem konieczności lakierowania całego elementu. Metoda ta idealnie nadaje się do usuwania szkód parkingowych czy niewielkich otarć, które najczęściej dotyczą zderzaków, spojlerów i błotników. Metodą lakierowania SPOT usuwamy także: uszkodzenia lakierowanych ozdobnych listew bocznych, obudów lusterek, uszkodzenia rantów drzwi czy zarysowania felg aluminiowych.
Podstawową cechą lakierowania SPOT jest zminimalizowanie miejsca naprawy do powierzchni nieco tylko większej od samego uszkodzenia. Dzięki temu na większości elementu zachowany jest oryginalny lakier. Przede wszystkim precyzyjny dobór koloru oraz techniki łączenia fabrycznej i nowej warstwy lakieru pozwalają uniknąć różnic w kolorze naprawianego lakieru. Przy tradycyjnej metodzie konieczne może być cieniowanie elementów sąsiadujących, aby zniwelować niedopasowanie koloru. Zwiększa to zakres prac oraz ich koszt.

Zalety:

  • Koszt naprawy niższy i krótszy do 75 % w porównaniu z tradycyjną naprawą blacharsko – lakierniczą, dzięki technologii pozwalającej naprawiać tylko uszkodzony obszar a nie cały komponent.
  • Dzięki inteligentnej technologii naprawy nadwozia SPOT naprawisz samochód za ułamek ceny bez zgłaszania szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym, które w spowoduje znaczący wzrost ceny polisy.