Usuwanie wgnieceń bez lakierowania
Zalety usuwania wgnieceń w Auto Od Nowa
Niewielkie wgniecenia, powstałe np. po gradobiciu, a także rozległe wgniecenia, które nie spowodowały uszkodzenia lakieru, można usunąć bez konieczności szpachlowania i lakierowania dzięki nowoczesnej metodzie PDR.
Przy użyciu metalowych dźwigni, zniekształcenie jest wypychane od środka, czyli od wewnątrz elementu. Metoda ta wymaga precyzji, a przede wszystkim doświadczenia, ponieważ bardzo łatwo może dojść do uszkodzenia lakieru. Drugą metodą naprawy wgnieceń jest tak zwany pulling, czyli ciągnięcie. Polega on na wyciąganiu elementu z uszkodzeniem na zewnątrz, za pomocą specjalnych, przyklejonych uchwytów.
Nasze najnowsze dokonania
Na co zwrócić uwagę przy usuwaniu wgnieceń?
Korzystamy z marek...
Często wykorzystujemy...
Powłoka Hydrofilowa CS-1
Powłoka hydrofilowa sprawia, że krople wody swobodnie spływają po powierzchni. Może być stosowana na lakierze, felgach, chromie lub elementach plastikowych.
Blackfire Midnight Sun
Bezpieczny dla każdego lakieru ręcznie produkowany wosk przeznaczony do tworzenia maksymalnego połysku i długotrwałej ochrony na elementach lakierowanych.
ECHELON Zen-Xero
ECHELON Zen-Xero zapewnia nano hybrydową warstwę (efekt „mokrego lakieru”), dzięki czemu elementy lakierowane uzyskują wysoce błyszczący wygląd.
Jak przebiega przyjęcie samochodu do naprawy?
Częste pytania
Jakie są zalety użycia metalowych dźwigni i metody pullingu?
Główne zalety wykorzystania metalowych dźwigni, którymi zniekształcenie jest delikatnie wypychane od wewnątrz przez różnego rodzaju otwory inspekcyjne i technologiczne oraz szczeliny czy metody pullingu polegającej na wyciąganiu plastikowych adapterów przyklejonych do karoserii to:
- Brak konieczności szpachlowania i lakierowania.
- Brak konieczności demontażu elementów.
- Krótszy czas naprawy.
- Idealnie może być wykorzystana podczas przygotowywania aut do sprzedaży.
- Jest alternatywą do kosztownych i czasochłonnych metod tradycyjnych usuwania małych szkód komunikacyjnych.